Algemene voorwaarden
Algemene voorwaarden Blue
Maastricht B.V.
ARTIKEL 1 - DEFINITIES
De volgende voorwaarden hebben de
betekenis die eraan is toegekend voor het doel van deze algemene voorwaarden:
Wachttijd: de termijn waarbinnen de consument gebruik kan maken van
zijn / haar herroepingsrecht;
Consument: de natuurlijke persoon van wie de handeling niet
plaatsvindt in de uitoefening van beroep of bedrijf en die met de
handelaar een overeenkomst op afstand aangaat;
Dag: kalenderdag;
Duurtransactie: een overeenkomst op afstand met betrekking tot een
reeks van producten en / of diensten,v. waarbij de leverings- en / of
afnameverplichting in de tijd is gespreid;
Duurzaam medium: elk middel dat de consument of handelaar in staat
stelt om informatie die aan hem persoonlijk is gericht op te slaan op een
manier die toekomstige raadpleging en ongewijzigde reproductie van de
opgeslagen informatie mogelijk maakt;
Herroepingsrecht: de mogelijkheid voor de consument om afstand te doen
van de overeenkomst op afstand binnen de bedenktijd;
Handelaar: de natuurlijke of rechtspersoon die op afstand producten en
/ of diensten aan consumenten aanbiedt;
Overeenkomst op afstand: een overeenkomst waarbij uitsluitend gebruik
wordt gemaakt van een of meer technieken voor communicatie op afstand in
het kader van een systeem georganiseerd door de handelaar voor de verkoop
op afstand van producten en / of diensten, tot en met het moment dat de
overeenkomst tot stand komt gesloten;
Techniek voor communicatie op afstand: middel dat kan worden gebruikt
voor het sluiten van een overeenkomst, zonder dat consument en ondernemer
gelijktijdig op dezelfde plaats zijn.
Definitieve aankoop: elke aankoop die niet is ingetrokken.
Lidmaatschap / cartholder: elke natuurlijke persoon die een BLUE
MAASTRICHT-lidmaatschapskaart heeft aangevraagd en ontvangen, of een
lidmaatschap heeft aangevraagd op een van de websites van BLUE MAASTRICHT.
Nett inkoopprijs: de inkoopprijs verminderd met eventuele kortingen,
cheques, cadeaubonnen, wijzigingskosten, verzendkosten en of elke korting
op de aankoopprijs voor elke kwestie.
BLUE MAASTRICHT : Blue Maastricht B.V.
Spaarbedrag: het aantal opgeslagen lidmaatschapspunten door een lid /
koerier geregistreerd bij de BLUE MAASTRICHT lidkaart.
ARTIKEL 2 - IDENTITEIT VAN DE HANDELAAR
Blue Maastricht B.V.
Geregistreerd adres:
Koninginneweg 37A
1075CG, Amsterdam
Telefoonnummer: 043 326
2808
Beschikbaar:
Op werkdagen van 10:00 uur tot 18.00 uur
E-mailadres: info@score.nl
KvK nummer: 92423043
ARTIKEL 3 - TOEPASSELIJKHEID
Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van een
handelaar en op elke tot stand gekomen overeenkomst op afstand tussen een
handelaar en een consument.
Voordat een overeenkomst op afstand wordt gesloten, wordt de tekst van
deze algemene voorwaarden aan de consument beschikbaar gesteld. Indien dit
redelijkerwijs niet mogelijk is, zal de handelaar, voordat de overeenkomst
op afstand wordt gesloten, aangeven dat de algemene voorwaarden ter inzage
liggen bij de handelaar en dat deze zo spoedig mogelijk kosteloos aan de
consument zullen worden toegezonden. op verzoek van de consument.
Indien de overeenkomst op afstand langs elektronische weg wordt
gesloten, zal de consument, in afwijking van het vorige lid en voordat de
overeenkomst op afstand wordt gesloten, de tekst van deze algemene
voorwaarden langs elektronische weg ontvangen, zodanig dat de consument de
inhoud gemakkelijk kan opslaan ze op een duurzame gegevensdrager. Indien
dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal de handelaar, alvorens de
overeenkomst op afstand te sluiten, aangeven waar de algemene voorwaarden
langs elektronische weg kunnen worden ingezien en dat hij op diens verzoek
kosteloos langs elektronische weg of in een andere naar de consument kan
worden verzonden. manier.
In gevallen waarin naast deze algemene voorwaarden specifieke product-
of servicegerelateerde voorwaarden van toepassing zijn, zijn het tweede en
derde lid van overeenkomstige toepassing en kan de consument altijd de
toepasselijke voorwaarde stellen die hem het meest gunstig is in geval van
onverenigbaarheid algemene voorwaarden.
ARTIKEL 4 - HET AANBOD
Indien een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder
voorwaarden geschiedt, wordt dit nadrukkelijk in het aanbod vermeld.
Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige beschrijving van de
aangeboden producten en / of diensten.
De beschrijving is voldoende gedetailleerd om de consument in staat te
stellen een goede beoordeling van het aanbod te maken. Als de handelaar
illustraties gebruikt, zullen deze een getrouwe weergave zijn van de
aangeboden producten en / of diensten. De handelaar is niet gebonden aan
kennelijke fouten of vergissingen in het aanbod.
Elk aanbod zal dergelijke informatie bevatten die de consument
duidelijk maakt welke rechten en plichten zijn verbonden aan het
accepteren van het aanbod. Dit omvat in het bijzonder:
a. een. de prijs, inclusief belastingen;
b. eventuele kosten van levering
c. de manier waarop de overeenkomst zal worden gesloten en welke acties
dit zal vereisen;
d. of het herroepingsrecht al dan niet van toepassing is;
e. de wijze van betaling, aflevering en uitvoering van de overeenkomst;
f. de termijn voor aanvaarding van het aanbod of de periode waarvoor de
handelaar de prijs garandeert;
g. de hoogte van het tarief voor communicatie op afstand, indien de kosten
van het gebruik van de techniek voor communicatie op afstand worden
berekend op een andere basis dan het reguliere basistarief voor de gekozen
communicatietechniek;
h. indien een overeenkomst wordt gearchiveerd na de totstandkoming
daarvan, en zo ja, op welke wijze deze voor de consument toegankelijk is;
ik. de manier waarop de consument informatie kan verkrijgen over de
gegevens die hij in de loop van het contract heeft verstrekt, alsmede de
manier waarop hij deze kan corrigeren voordat het contract wordt gesloten;
j. de talen waarin, naast het Nederlands, het contract kan worden
gesloten;
k. de gedragscodes waaraan de handelaar is onderworpen en de manier waarop
de consument deze gedragscodes langs elektronische weg kan raadplegen; en
l. de minimale duur van de overeenkomst op afstand, in geval van een
overeenkomst die de voortdurende of periodieke levering van producten of
diensten omvat.
ARTIKEL 5 - DE OVEREENKOMST
De minimale duur van de overeenkomst op afstand in geval van een
contract dat betrekking heeft op de voortdurende of periodieke levering
van producten of diensten.
Indien de consument het aanbod langs elektronische weg heeft aanvaard,
bevestigt de handelaar de ontvangst van de aanvaarding van het aanbod
onmiddellijk langs elektronische weg. De consument kan het contract
ontbinden zolang deze acceptatie niet door de handelaar is bevestigd.
Als de overeenkomst elektronisch tot stand komt, treft de handelaar
passende technische en organisatorische maatregelen om de elektronische
overdracht van gegevens te beveiligen en zorgt hij voor een veilige
webomgeving. Als de consument elektronisch kan betalen, treft de handelaar
passende veiligheidsmaatregelen.
De handelaar kan - binnen wettelijke kaders - informatie inwinnen over
de mogelijkheid van de consument om aan zijn betalingsverplichtingen te
voldoen, alsmede over feiten en factoren die van belang zijn voor het
verantwoord aangaan van de overeenkomst op afstand. Als dat onderzoek de
handelaar goede redenen geeft om af te zien van het sluiten van het
contract, dan heeft hij het recht om, onderbouwd door redenen, een
bestelling of aanvraag af te wijzen of de uitvoering ervan aan speciale
voorwaarden te binden.
Samen met het product of de dienst stuurt de handelaar de consument de
volgende informatie, schriftelijk of op een zodanige manier dat de
consument het op een toegankelijke duurzame drager kan opslaan:
a. het kantooradres van de bedrijfslocatie van de handelaar waar de
consument klachten kan indienen;
b. de voorwaarden waaronder de consument gebruik kan maken van het
herroepingsrecht en de methode om dit te doen, of een duidelijke
verklaring betreffende de uitsluiting van het herroepingsrecht;
c. informatie over garanties en bestaande service na verkoop;
d. de gegevens opgenomen in artikel 4, lid 3 van deze voorwaarden, tenzij
de handelaar de consument deze al heeft verstrekt voorafgaand aan het
sluiten van de overeenkomst;
e. de vereisten voor het beëindigen van de overeenkomst als de duur van
het contract langer is dan een jaar of van onbepaalde duur is.
In geval van een overeenkomst van langere duur is de bepaling in het
vorige lid alleen van toepassing op de eerste levering.
ARTIKEL 6 - RECHT VAN INTREKKING
Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de
overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden voor een periode van
dertig dagen. Deze termijn begint op de dag nadat het product door de
consument is ontvangen of door een vertegenwoordiger die eerder door de
consument is aangewezen en aan de handelaar is bekendgemaakt.
Tijdens deze periode zal de consument zorgvuldig omgaan met het
product en de verpakking. Hij zal het product slechts uitpakken of
gebruiken voor zover nodig om te kunnen beoordelen of hij het product
wenst te behouden. Indien hij gebruik wenst te maken van zijn
herroepingsrecht, zal hij het product retourneren aan de handelaar, met
alle bijbehorende componenten, en - voor zover dit redelijkerwijs mogelijk
is - in de originele staat en verpakking, in overeenstemming met de
redelijke en duidelijke voorwaarden. instructies die door de handelaar
werden verstrekt.
ARTIKEL 7 - KOSTEN IN GEVAL VAN
INTREKKING
Als een consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, is hij
verantwoordelijk voor ten hoogste de kosten van het terugzenden van de
goederen.
Als de consument een bedrag heeft betaald, betaalt de handelaar dit
bedrag zo snel mogelijk terug, maar uiterlijk binnen 30 dagen nadat de
goederen zijn teruggestuurd of na de opname.
ARTIKEL 8 - VOORWAARDEN VAN RECHT VAN
INTREKKING
De handelaar kan de consument uitsluiten van een herroepingsrecht,
zoals bepaald in de leden 2 en 3 van dit artikel. De uitsluiting van het
herroepingsrecht is alleen geldig als de handelaar dit duidelijk heeft
vermeld bij het doen van het aanbod, of op zijn minst tijdig voor het
sluiten van de overeenkomst.
Uitsluiting van het herroepingsrecht is alleen mogelijk voor
producten:
a. een. die zijn gemaakt door de handelaar in overeenstemming met de
specificaties van de consument;
b. die duidelijk van persoonlijke aard zijn;
c. die vanwege hun aard niet kunnen worden teruggegeven;
ARTIKEL 9 - DE PRIJS
Gedurende de in het aanbod vermelde geldigheidsduur worden de prijzen
van de aangeboden producten en / of diensten niet verhoogd, behalve
prijswijzigingen in btw-tarieven.
In afwijking van het vorige lid kan de handelaar producten of diensten
tegen variabele prijzen aanbieden, in gevallen waarin deze prijzen
onderhevig zijn aan schommelingen op de financiële markt waarop de
handelaar geen invloed heeft. Het aanbod moet naar deze link verwijzen met
schommelingen en het feit dat genoemde prijzen aanbevolen prijzen zijn.
Prijsverhogingen binnen 3 maanden na het sluiten van het contract zijn
alleen toegestaan als deze het gevolg zijn van wettelijke regelingen of
bepalingen.
Prijsverhogingen langer dan 3 maanden na het sluiten van het contract
zijn alleen toegestaan als de handelaar zo veel bedongen heeft en:
a. ze zijn het resultaat van wettelijke voorschriften of bepalingen; of\
b. de consument is bevoegd om het contract te beëindigen op de dag waarop
de prijsverhoging ingaat.
Prijzen vermeld in aanbiedingen van
producten of diensten zijn inclusief btw.
ARTIKEL 10 - CONFORMITEIT EN GARANTIE
De handelaar staat er voor in dat de producten en / of diensten
voldoen aan de in de aanbieding vermelde specificaties, de redelijke eisen
van betrouwbaarheid en / of bruikbaarheid en de wettelijke bepalingen en /
of overheidsvoorschriften die golden op de datum dat de overeenkomst tot
stand kwam. Indien overeengekomen, garandeert de handelaar ook dat het
product geschikt is voor andere dan de normale benaming.
Een garantieregeling aangeboden door de handelaar, fabrikant of
importeur heeft geen invloed op de wettelijke rechten en claims die een
consument als gevolg van de overeenkomst kan afdwingen jegens de
handelaar.
ARTIKEL 11 - LEVERING EN UITVOERING
De handelaar zal de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij
het ontvangen en uitvoeren van bestellingen van producten en bij het
beoordelen van aanvragen voor het leveren van diensten.
De plaats van levering wordt geacht het adres te zijn dat de consument
aan het bedrijf kenbaar maakt.
Met inachtneming van hetgeen hierover in artikel 4 van deze algemene
voorwaarden is vermeld, zal het bedrijf geaccepteerde bestellingen met
bekwame spoed doch uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren, tenzij een langere
leveringstermijn is afgesproken. Indien de bezorging vertraging
ondervindt, of indien de levering niet of slechts gedeeltelijk kan worden
uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan uiterlijk 30 dagen nadat de
bestelling is geplaatst bericht. In dit geval heeft de consument het recht
om de overeenkomst kosteloos te ontbinden en recht op eventuele
schadevergoeding.
In geval van ontbinding conform het vorige lid zal de ondernemer de
consument het betaalde bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen
30 dagen na ontbinding, restitueren.
Mocht levering van een bestelde product onmogelijk blijken te zijn,
dan zal de handelaar proberen een vervangend artikel te leveren. Het feit
dat een vervangend artikel wordt geleverd, moet duidelijk en begrijpelijk
worden vermeld, uiterlijk bij aflevering. Het herroepingsrecht kan niet
worden uitgesloten in het geval van vervangende artikelen. De kosten van
retourzendingen worden aan de handelaar in rekening gebracht.
Het risico van beschadiging en / of vermissing van producten berust
bij de ondernemer tot het moment van bezorging aan de consument of een
door de consument aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte
vertegenwoordiger, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen.
ARTIKEL 12 - UITGEBREIDE DUURTRANSACTIES
Een consument heeft te allen tijde het recht om een overeenkomst die
is aangegaan voor onbepaalde tijd te beëindigen, met inachtneming van de
toepasselijke opzeggingsregels en een opzegtermijn van ten hoogste één
maand.
De maximale geldigheid van een overeenkomst voor onbepaalde tijd is
twee jaar. In het geval dat het contract is gesloten, wordt de
overeenkomst op afstand automatisch verlengd, waarna de overeenkomst wordt
voortgezet als een overeenkomst voor onbepaalde tijd en de maximale
opzegtermijn na voortzetting van de overeenkomst één maand is.
ARTIKEL 13 - BETALING
Voor zover geen andere datum is overeengekomen, dienen de door de
consument verschuldigde bedragen te worden voldaan binnen 14 dagen na
aanvang van de herroepingstermijn zoals bepaald in artikel 6 lid 1. In het
geval van een overeenkomst tot het verlenen van een dienst gaat deze 14
dagen start op het moment dat de consument de bevestiging van de handelaar
van de overeenkomst ontvangt.
Bij het verkopen van producten aan consumenten mogen de algemene
voorwaarden nooit een voorschot van meer dan 50% bedingen. Wanneer
vooruitbetaling is bedongen, kan de consument geen enkel recht doen gelden
met betrekking tot de uitvoering van de bestelling of dienst (en) in
kwestie voordat de bedongen vooruitbetaling heeft plaatsgevonden.
De consument is verplicht om onmiddelijk onjuistheden in verstrekte of
vermelde betaalgegevens aan de handelaar te melden.
In geval van niet-betaling door de consument heeft de handelaar het
recht, behoudens wettelijke beperkingen, om de consument redelijke kosten
in rekening te brengen waarover de consument vooraf werd geïnformeerd.
ARTIKEL 14 - KLACHTENPROCEDURE
De handelaar voorziet in een klachtenprocedure die voldoende
bekendheid heeft gekregen en zal een klacht behandelen in overeenstemming
met deze klachtenprocedure.
Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten onverwijld,
volledig en duidelijk omschreven aan de handelaar worden voorgelegd nadat
de consument de gebreken heeft geconstateerd.
Een antwoord op klachten die aan de handelaar worden voorgelegd, wordt
binnen een termijn van 14 dagen verstrekt, gerekend vanaf de datum van
ontvangst. Als wordt verwacht dat een klacht een langere verwerkingstijd
vereist, zal de handelaar binnen 14 dagen antwoorden, de ontvangst
bevestigen en aangeven wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord
kan verwachten.
Als de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost, wordt het
een geschil dat onder de geschillenregeling valt.
ARTIKEL 15 - GESCHILLEN
Overeenkomsten gesloten tussen een handelaar en een consument en
waarop deze algemene voorwaarden van toepassing zijn, zijn uitsluitend
onderworpen aan Nederlands recht.
De Geschillencommissie zal een geschil alleen behandelen als de
consument zijn klacht onverwijld voor het eerst bij de handelaar indient.
Het geschil dient uiterlijk drie maanden na het ontstaan van het
geschil schriftelijk bij de Geschillencommissie te worden ingediend.
Als een consument een geschil wil voorleggen aan de
Geschillencommissie, is de handelaar aan die keuze gebonden. Als het op de
wensen van de handelaar is, zal de consument op schriftelijk verzoek van
de handelaar aangeven of hij een contract heeft gesloten of geeft hij er
de voorkeur aan dat het geschil door de bevoegde rechtbank wordt
afgehandeld. Indien de consument binnen een termijn van vijf weken zijn
keuze niet aan de handelaar kenbaar maakt, heeft de handelaar het recht
het geschil voor de bevoegde rechtbank te brengen.
De uitspraken van de Geschillencommissie zijn onderworpen aan de
voorwaarden zoals vastgelegd in de reglementen van de Geschillencommissie.
Beslissingen van de Geschillencommissie hebben de vorm van bindend advies.
De Geschillencommissie zal een geschil niet behandelen - of zal hun
tussenkomst beëindigen - als de handelaar surseance van betaling heeft
gekregen, failliet is gegaan of de bedrijfsactiviteiten daadwerkelijk
heeft beëindigd voordat de commissie het geschil tijdens een zitting heeft
behandeld en een definitieve uitspraak heeft gedaan .
ARTIKEL 16 - AANVULLING VAN
VERSCHILLENDE BEPALINGEN
Aanvullende bepalingen of bepalingen die
afwijken van deze algemene voorwaarden, mogen niet schadelijk zijn voor de
consument en moeten schriftelijk worden vastgelegd, of op een zodanige wijze
dat consumenten deze gemakkelijk kunnen opslaan op een duurzame gegevensdrager.
1. Definities
1.1 De volgende voorwaarden hebben de
betekenis die eraan is toegekend in de zin van deze algemene voorwaarden:
a. Definitieve aankoop: elke aankoop gedaan door een loyaliteitslid /
kaarthouder die niet is ingetrokken;
b. Kaarthouder / loyaliteitslid: elke natuurlijke persoon die een BLUE
MAASTRICHT-lidmaatschapskaart heeft aangevraagd en ontvangen of die het
lidmaatschapsprogramma heeft ingevoerd via een van de websites van BLUE
MAASTRICHT;
c. Nett-inkoopbedrag: het aankoopbedrag, verminderd met kortingen, cheques,
cadeaubonnen, wijzigingskosten, verzendkosten en / of een eventuele korting op
de verkoopprijs van een formulier;
d. BLUE MAASTRICHT: Blue Maastricht B.V.
e. Ledenpunten / spaarpunten: een kredietpunt in het spaarprogramma
e. Spaarprogramma: de mogelijkheid om punten te sparen tijdens het kopen bij BLUE
MAASTRICHT in winkels of via de websites van BLUE MAASTRICHT.
f. Spaarbedrag: het aantal opgeslagen lidmaatschapspunten door een lid /
koerier geregistreerd bij de BLUE MAASTRICHT lidkaart.
g. Algemene voorwaarden: de algemene voorwaarden BLUE MAASTRICHT lidmaatschap /
connectkaart.
2. Toepasselijkheid
2.1 Deze algemene voorwaarden zijn van
toepassing op elk aanbod van een overeenkomst op afstand tussen BLUE MAASTRICHT
en een klant.
2.2 De exacte voorwaarden en bepalingen zullen op de website van BLUE
MAASTRICHT worden bekendgemaakt, zodat u deze kunt bekijken.
2.3 In geval van een elektronische overeenkomst op afstand, kan de tekst van
deze algemene voorwaarden u in elektronische vorm worden aangeboden voordat de
overeenkomst op zodanige wijze wordt gesloten dat u deze gemakkelijk op
duurzame media kunt opslaan. Mocht het redelijkerwijs niet mogelijk zijn om dit
te doen, voordat een overeenkomst op afstand wordt gesloten, wordt u op de
hoogte gebracht van de voorwaarden en bepalingen.
2.4 BLUE MAASTRICHT behoudt zich het recht voor om deze algemene voorwaarden te
allen tijde te wijzigen, in welk geval de algemene voorwaarden alleen van
toepassing zijn op overeenkomsten die zijn gesloten na publicatie van de
herziene voorwaarden en overeenkomsten.
3. Een BLUE MAASTRICHT-lidmaatschap /
klantenkaart aanvragen
3.1 Elke natuurlijke persoon met zijn
vaste woonplaats in Europa kan een lidmaatschapskaart van BLUE MAASTRICHT
aanvragen.
3.2 Onder de leeftijd van 18 jaar moet iemand toestemming hebben van een
wettelijke voogd.
3.3 Met een BLUE MAASTRICHT-lidmaatschapskaart en een uniek lidmaatschapsnummer
kan een persoon deelnemen aan het BLUE MAASTRICHT spaarprogramma.
3.4 Een lidmaatschapskaart van BLUE MAASTRICHT kan worden aangevraagd in elke BLUE
MAASTRICHT-winkel, via websites van BLUE MAASTRICHT en via de BLUE MAASTRICHT-app.
3.5 Bij de activering van een BLUE MAASTRICHT lidkaart wordt 1 spaarpunt in
mindering gebracht op het spaarbedrag.
3.6 Elke BLUE MAASTRICHT lidkaart blijft het exclusieve eigendom van BLUE
MAASTRICHT.
3.7 Een BLUE MAASTRICHT lidkaart is strikt persoonlijk en kan niet worden
overgedragen aan een andere persoon.
4. Privacy en persoonlijke gegevens
4.1 Het lidmaatschap van BLUE MAASTRICHT
omvat de verwerking van persoonlijke en andere gegevens die zijn ingevoerd door
het lid van BLUE MAASTRICHT bij registratie of later.
4.2 Deze gegevens worden verwerkt om de applicatie correct te verwerken of
noodzakelijke wijzigingen aan te brengen in deze gegevens.
4.3 Gegevens kunnen worden gebruikt om gepersonaliseerde informatie te
verstrekken aan leden die zijn overeengekomen om aanbiedingen, deals of
informatie van BLUE MAASTRICHT te ontvangen.
4.4 Leden kunnen zich uitschrijven voor diensten zoals hierboven vermeld, via
hun account op de BLUE MAASTRICHT-websites of klantenservice.
4.5 BLUE MAASTRICHT-winkels kopen gegevens van haar leden. Deze gegevens worden
gebruikt voor prestatie- en optimalisatieanalyses, zodat we onze leden beter
kunnen dienen.
4.6 De opslag van persoonsgegevens is gerapporteerd aan de Nederlandse
autoriteit voor gegevensbescherming. Geen van deze gegevens zal beschikbaar
worden gesteld aan derden, behalve voor gevallen die zijn gereguleerd in de
Algemene Verordening Gegevensbescherming.
4.7 Een lid van BLUE MAASTRICHT heeft het recht om persoonsgegevens te
inspecteren en heeft het recht om een verzoek in te dienen om gegevens te laten
wijzigen en / of verwijderen. Als u een dergelijk verzoek wilt indienen, neemt
u contact op met de klantenservice van BLUE MAASTRICHT via info@score.nl
5. BLUE MAASTRICHTspaarprogramma
5.1 Door een lidnummer van het BLUE
MAASTRICHT-lid te melden, bespaart een lid 5% van elk netto inkoopbedrag van
een definitieve aankoop in spaarpunten.
5.2 De lidpunten worden binnen 24 uur na de definitieve aankoop bijgeschreven
op het spaarprogramma.
5.3 Het spaarbedrag kan alleen worden besteed aan aankopen in een BLUE
MAASTRICHT brand store, BLUE MAASTRICHTs websites of de BLUE MAASTRICHT App.
5.4 De waarde van een spaarpunt is € 1,00 (één euro).
5.5 Spaarpunten kunnen niet worden gebruikt voor verzend- of wijzigingskosten.
5.6 Als een aankoop volledig of gedeeltelijk met spaarpunten is betaald en
wordt ingetrokken, worden de geconverteerde spaarpunten terugbetaald op de
lidmaatschapsaccount.
5.7 Het spaarbedrag kan niet worden ingewisseld voor contant geld.
5.8 Het spaarbedrag is strikt persoonlijk en kan niet worden overgedragen aan
een andere persoon.
5.9 Het spaarbedrag kan worden aangevraagd bij elke BLUE MAASTRICHT brand
store, op de websites van BLUE MAASTRICHT en in de BLUE MAASTRICHT app.
5.10 Een lidpunt wordt geannuleerd 6 maanden nadat het lid piont is verworven.
Als er binnen 6 maanden een nieuwe aankoop gedaan wordt, kan er doorgespaard
worden en is het saldo vanaf dan weer 6 maanden geldig.
5.11 Het is momenteel niet mogelijk Performance Points te sparen bij het doen
van een aankoop. Gespaarde Performance Points kunnen wel verzilverd worden.
6. Beëindiging van deelname
6.1 Een kaarthouder kan zijn deelname
aan het ledenprogramma te allen tijde beëindigen.
6.2 Beëindiging kan worden gedaan in elke merkwinkel van BLUE MAASTRICHT
of door een e-mail te sturen naar info@chasin.com.
6.3 Door het lidmaatschap te beëindigen, wordt het volledige spaarbedrag
onmiddellijk en zonder enige vergoeding geannuleerd.
6.4 BLUE MAASTRICHT behoudt zich het recht voor om het ledenprogramma op elk
moment te beëindigen.
6.5 BLUE MAASTRICHT zal zijn leden ten minste drie maanden van tevoren op de
hoogte brengen van de beëindiging van het ledenprogramma.
6.6 Tot de einddatum kunnen lidpunten worden verworven en geconverteerd. Na die
datum kunnen geen lidpunten worden verworven of geconverteerd.
6.7 Het is momenteel niet mogelijk Performance Points te sparen bij het doen
van een aankoop. Gespaarde Performance Points kunnen wel verzilverd worden.
7. Aansprakelijkheid, verlies en
diefstal
7.1 BLUE MAASTRICHT is niet
verantwoordelijk voor en kan niet aansprakelijk worden gesteld voor verlies,
beschadiging of diefstal van een lidkaart.
7.2 Een lid is verplicht BLUE MAASTRICHT zo snel mogelijk op de hoogte te
stellen van verlies, diefstal of beschadiging van een kaart. BLUE MAASTRICHT
blokkeert de kaart bij deze melding en geeft indien gewenst een nieuwe kaart
af. Het spaarbedrag wordt overgemaakt naar de nieuwe lidkaart.
7.3 Ledenpunten kunnen worden verkregen of geconverteerd door in te loggen op
de websites van BLUE MAASTRICHT, of door postcode en naam op te geven in een BLUE
MAASTRICHT merkwinkel.
7.4 BLUE MAASTRICHT kan niet aansprakelijk worden gesteld voor misbruik,
ongeoorloofd gebruik of fraude met een BLUE MAASTRICHT lidkaart.
7.5 ingeval het lid oneerlijk verkregen punten omzet, is het lid verplicht een
vergoeding te betalen ter hoogte van de werkelijke waarde van de geconverteerde
kredieten.
8. Toepasselijk recht en jurisdictie
8.1 Deze algemene voorwaarden moeten
worden geïnterpreteerd in overeenstemming met de Nederlandse taal en in geval
van een geschil of claim in verband met deze algemene voorwaarden, zal dit
geschil of deze vordering onderworpen zijn aan de exclusieve jurisdictie van de
Nederlandse rechtbanken.
9. Andere bepalingen
9.1 BLUE MAASTRICHT behoudt zich het
recht voor om op elk moment de algemene voorwaarden te herroepen of te
wijzigen. In geval van een wijziging van de algemene voorwaarden, zal BLUE
MAASTRICHT zijn leden op de hoogte brengen van deze wijzigingen en de algemene
voorwaarden naar het laatst bekende e-mailadres of straatadres sturen.